adres e-mail: biuro@kancelariabielka.pl

telefon: 501 591 802

hero image

Q&A

Proin pharetra feugiat est sodales fringilla. Nam nec dolor elit. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Suspendisse ac pellentesque eros. Cras in ligula vulputate, luctus risus in, placerat lorem. Praesent malesuada diam at metus mollis, a tempus felis ullamcorper. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra

FAQ

Zasady wynagradzania są przejrzyste, jasno określone i ustalane przed przystąpieniem do świadczenia pomocy prawnej. Honorarium ustalam indywidualnie w drodze rozmów z Klientem, szukając rozwiązania dopasowanego do każdej indywidualnej sprawy, uwzględniając stopień jej zawiłości, planowane zaangażowanie czasowe i potrzeby Klienta. Wynagrodzenie ryczałtowe: rodzaj wynagrodzenia ustalany z góry za prowadzenie indywidualnej sprawy. Wynagrodzenie ryczałtowe - w przypadku stałej obsługi prawnej - ma charakter abonamentu miesięcznego. Wynagrodzenie od sukcesu: honorarium uzależnione jest od rezultatu sprawy, jako wynagrodzenie dodatkowe. Wynagrodzenie godzinowe: honorarium ustalane za rzeczywisty czas poświęcony prowadzeniu danej sprawy. Wynagrodzenie za poradę prawną: przy tej formie pomocy prawnej, po wstępnej analizie sprawy, przedłożonych dokumentów, przedstawiane są możliwe rozwiązania oraz dokonywana jest ocena szans powodzenia. Koszt takiej porady prawnej mieści się w przedziale od 100,00 zł. netto do 300,00 zł. netto w zależności od zawiłości sprawy. Do każdej ceny doliczany jest podatek od towarów i usług –VAT. Przy czym w razie zlecenia Kancelarii prowadzenia sprawy, koszt udzielonej porady prawnej zostanie zaliczony na poczet ostatecznego wynagrodzenia.

Należy przedstawić wszystkie posiadane dokumenty związane ze sprawą, w tym posiadaną korespondencję (również mailową), notatki, orzeczenia sądowe, decyzje administracyjne, pozwy, wnioski, porozumienia, ugody, umowy oraz inne dokumenty właściwe dla danej sprawy. Uwaga - nie należy samemu decydować, które dokumenty są istotne dla sprawy, a które nie są istotne. Nie należy również ukrywać dokumentów lub faktów dla Państwa niewygodnych. Radca prawny dąży do posiadania szerokiego rozeznania w sprawie oraz dokłada wszelkich starań, aby w jak najlepszy sposób reprezentować Klienta i udzielać skutecznych, trafnych porad prawnych.

Podczas konsultacji należy przedstawić swój problem prawny, zapytanie prawne i określić oczekiwania w sposób czytelny, prosty, jasny i precyzyjny. Należy przedstawić krok po kroku sytuację prawną w jakiej się Państwo znajdujecie i co chcielibyście Państwo w końcowym efekcie uzyskać.

Still got Questions?

Top